BuzzadorBLOG

torsdag 23 januari 2014

Syrran kan skrinna!



Härligt med isar igen , så fint med stora vidder! Men, jag måste erkänna att det är lite för halt på isen för mej just nu.... Syrran hon bara rusar fram, så bromsar hon o så glider hon fram flera meter som om hon skrann.


Jag gillar nog inte det riktigt jag, jag småspringer helst så jag har koll på ben och tassar.... Siri kommer rusande o ska busa, tvärbromsar o far rakt på mej, nej jag väntar med rus till det är mindre halt på isen!


Vad lätt lurade min matte o husse är, ha, ha.... Jag o Siri har börjat med att springa upp på alla större stenar, stora högar och bänkar m.m., Vi står där tittar med våra vackra ögon på matte o husse, nog också blicken riktad på deras jackficka, vet ni vad som händer? Jo, vips så sticker de ner handen i fickan och plockar fram godis, att dom går på det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar