BuzzadorBLOG

söndag 9 november 2014

Husse har haft en riktigt trevlig farsdag med oss!

Vi for i väg till Eckerö för att förmiddagspromenera idag.


Jag är så duktig att hoppa upp på höga stenar, nästan branta berg klarar jag! Syrran fick lyftas upp och inte satt hon stilla heller....

Vi drog i oss lite sjöluft och beundrade utsikten!

Husse smög in i djupa skogen och gömde sig ....

Han var ju så dum att han gömde sej bakom en klen gran, klart vi hittade honom genast! I vanlig ordning så bjöd han på godis :)


Siri blev ju skogstokig och sprang som en galning bland både träd, stubbar och kärr, sen var hon både skitig och tungan hängde som en slips.

 Jag ska berätta en hemlis.... Jag var nog också med och var lite skogstokig att börja med, men sen kom Siri springande mot mej med sån fart att jag rullade runt tre varv! Sen sluta jag att springa runt med henne och promenerade sansat bland löven.

 Sen blev det dags för hemfärd och inte var det roligt att krypa in i bilen tillsammans med en sån skitgris som syrran! Dessutom luktade det illa i hela bilen av henne, fast kanske luktade jag lite själv för vi plaskade nog i samma kärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar