BuzzadorBLOG

onsdag 15 oktober 2014

Vilken jobbig dag det har varit....

Idag stack vi iväg till Eckerö direkt på morgonen, först vi for och la ut nät. Jag satt stilla och bara njöt av sjöluften, Siri hade nog ganska svårt att hålla sig lugn i båten.....


 Näten togs upp på eftermiddagen o då fick inte vi komma med....

Siri kunde inte låta fisken va ifred utan försökte ta den och springa iväg, hon blev ganska fjällig om nosen.

Sen skulle båten upp på land, husse band fast ena ändan av ett rep på bilen.....

....och andra ändan fast i båten...

 Jag fick sätta mej bakom ratten o backa, tro det eller ej, men upp kom båten!

Siri var nog lite orolig att jag skulle trampa för hårt på gasen men jag har nog koll på bilkörandet jag!

Sen det var det dags för att kratta lite, husse klättrade upp på taket och började sopa barr...

 Jag blev kvar på marken för jag tyckte jag passade så bra ihop med höstlöven....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar