BuzzadorBLOG

fredag 2 september 2011

Jag tränar lydnad och ska på utställning snart






Jag har lite funderat på att gå lydnadsprov med min matte om två veckor, men jag tror nog att jag skippar det .... Min matte vet ju knappt skillnad på höger eller vänster så hur skulle hon då klara av att gå med?? Men i allafall så har jag och Brynja börjat träna lite på vår tomt, platsliggning, inkallning och lite annat också. Det är jätteroligt när dom kommer till oss och vi ska träna, men ibland tar hon mina leksaker och springer runt med efter träningen och det är äckligt för sen kan inte jag ta i dem på länge, det både luktar och smakar av henne, usch ....

Annars så ska jag på två utställningar den här månaden, en i Gimo och en i Eckerö, få se om jag har växt till mig sen senast, de flesta tycker nog att jag är ganska snygg;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar