BuzzadorBLOG

måndag 26 september 2011

Utställning igen, puuh....

Jag har tvingats va på utställning och visa upp mig igen, puuh...jag är ganska utled att fara på utställningar när inte domarna förstår hur snygg jag är i allafall! Matte sprang runt med mig i ringen och jag vägrade springa i samma takt som henne utan tog det så lugn som jag bara kunde och det gillade inte domaren, han tyckta att jag hade för korta steg! Min uppfödare och hennes kompis har också varit hit på utställning, då bodde i Eckeröhuset, min matte tyckte det var kul att ha dem här men mej gjorde det detsamma... Jag har varit med ut på sjön och fiskat en massa abborrar, att va på sjön gillar jag men fiskarna är lite underliga....






Jag blev lite uppvaktad av den manlige besökaren, men jag uppskattade det inte alls...

Snygga Zally och....

....ståtliga Douglas.

Så här trött blir jag av att va på utställning, inte alls nå kul

Våra colliegäster med sina mattar

Extramatte kom också till utställningen, det var väl det som var roligast där....

Matte gick och ställde sig vid ettan, men inte hjälpte det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar