BuzzadorBLOG

torsdag 25 augusti 2011

Att leka med killar det är kul det!



Gillar när husses brors barnbarn kommer och hälsar på! Jag blev så jätteglad så jag sprang varv på varv runt på tomten, hämtade bollar och jag hoppade upp på dem.... Vi lekte bland agilityhindren, jag gjord allt de sa åt mig och vet ni vad de kröp med mig i tunneln och hoppade över hindren med mej t.o.m. De visste också var mitt godis fanns så de sprang in och hämtade en massa läckerheter, fast matte började lägga sig i och säga att det var nog med godisätandet. En timme orkade jag att leka med pojkarna sen gick jag in och lade mig... Första gången jag jag träffade dem var jag lite försiktig och undrade vad de var för typer, tre nästan lika stora killar som busade och skrek. Sen hände något som gjorde att jag föll pladask för dem, en av killarna tappade sin tårtbit i famnen och då fick jag vara med och dela och slicka upp det mesta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar