BuzzadorBLOG

lördag 6 augusti 2011

Jag har börjat gilla att åka bil!








Nu är åksjukan borta helt och hållet tror jag!!! Jag hoppar in i bilen och lägger mig i den när den står parkerad och dörren är öppen... Sitter faktiskt mellan min matte och husse och tittar intresserat på alla bilar vi möter, njuter riktigt av bilturen. Jag har hört min matte och husse knysta något om att jag inte ska få sitta i baksätet längre utan att flytta till bagageutrymmet bak i bilen, men det tänker jag nog inte göra!


Tänk nästan ett år mådde jag dåligt när jag åkte bil, men nu har det gått över!


Jag måste förresten berätta att jag har en pudel inneboende hos mig i några dagar, det går nog riktigt bra, men hon är så förtjust i sitt koppel så hon vaktar det hela tiden och kommer jag i närheten av det så fräser hon åt mig, ganska knäppt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar